Če ste se pri prodaji ali nakupu nepremičnine odločili za sodelovanje z nepremičninsko agencijo, ste naredili prav. Ob tem se vprašajte,
kako izbrati pravo nepremičninsko agencijo oziroma dobrega posrednika?
Neuki nepremičninski posredniki
Zadnje čase, ko nepremičninske agencije »rastejo kot gobe po dežju«, lahko naletite na neizkušene agencije in neuke posrednike, ki so brez baze potencialnih strank in kontaktov, znanj in odgovornosti. Mnogi vam bodo ponudili ugodno storitev ali plačilo nižje provizije, a se je treba ob tem vprašati, ali bo ta »ugodna oz. poceni ponudba« na koncu res tako »ugodna«. Ima posrednik dovolj kontaktov, znanj in sposobnosti, da bo nepremičnino prodal hitro in zanjo iztržil največ? Ne izbirajte nepremičninskega posrednika, ki daje prevelike obljube; izberite tistega, ki vam bo dal realno obljubo.
Za doseganje najboljših rezultatov vašega nepremičninskega posla ter za prihranek časa in denarja vam priporočamo sodelovanje le z eno agencijo, ki dela za vašo korist, in ne z različnimi agencijami.
Spoznajte njegove ključne lastnosti
Zato je že pred začetkom sodelovanja dobro vedeti, katere
ključne lastnosti, odlike, veščine in znanja mora imeti dober nepremičninski posrednik, da vas bo zagotovo pripeljal do uspešno zaključenega nepremičninskega posla. Predlagamo, da se z nepremičninskim posrednikom osebno spoznate in opravite kratek pogovor. Povprašajte ga o njegovih izkušnjah, bazi potencialnih kupcev in rezultatih, ki jih dosega. Preverite, koliko je dosegljiv in kako je urejen, poslušajte, kaj in kako govori. Vprašajte se, ali vam je simpatičen in ali se ob njem dobro počutite – je vsiljiv ali ima občutek za ljudi, komunikacijo in seveda prodajo.
Ali se ob svojem nepremičninskem posredniku počutite dobro in mu zaupate? Predno se odločite za sodelovanje, ga spoznajte in z njim opravite kratek razgovor.
LASTNOSTI, KI JIH IMA DOBER NEPREMIČNINSKI POSREDNIK:
- strokovna usposobljenost in pravno znanje;
- odgovornost oz. integriteta – naredi to, kar je obljubil;
- oseben pristop – razume potrebe in želje strank;
- transparentnost – deluje odkrito in pošteno;
- prisotnost – stalna dosegljivost in ažurnost;
- občutek za prodajo in oglaševanje – je pravi prodajalec;
- urejenost in komunikativnost – sestavini, ki sta potrebni za delo z ljudmi.
V Mestu nepremičnin zaposlujemo izkušene, strokovne in odgovorne nepremičninske posrednike, ki jih ob začetku sodelovanja vodimo skozi poseben mentorski program, razvit v okviru Mesta nepremičnin. Poglejte si, kdo so
naši nepremičninski posredniki.